top of page

Geen keuze...


Na een geniale ervaring twee jaar terug op Oostwold Airshow was het geen optie om niet te gaan deze keer natuurlijk. Vroeg tijdig het pinksterweekend geblokt zodat daar geen misverstanden over konden ontstaan. Bed & Breakfast in de buurt georganiseerd zodat ik moe kan worden van het fotograferen en niet van het rijden op en neer. Ik heb de afgelopen weken de updates nauwlettend gevolgd en het beloofde wat. Er kwam een family Curtiss toestellen van de Fighter Collection uit de UK. (Die gasten hebben een geniale collectie die ik ook nog eens via Duxford moet gaan bewonderen). Wie weet maak ik deze trip met onze gezinsuitbreiding die op komst is. Ik had inmiddels vernomen dat de (NSF) Norwegian Spitfire Foundation ook aanwezig zou zijn. Bij deze foundation verwacht ik een Spitfire, en die was er ook met een prachtige painting, maar tot mijn verbazing was met haar ook een Mustang bij genaamd 'The Shark'. Geweldige verrassing in ieder geval.

Recent Posts
bottom of page