top of page

Soort van veel...


Uitzoeken is het sleutelwoord van de laatste tijd.

Ik ben een nieuwe weg ingeslagen qua website die mij uitermate goed bevalt. Omdat in mijn ogen op deze wijze de platen tot hun recht komen. De platen die ik in de loop der jaren heb geschoten ben ik aan het uitzoeken om de exemplaren die ik het waard vind te kunnen delen op de website. Sinds dat de website op het wereldwijde web te vinden is heb ik in mijn beleving al behoorlijk veel foto's toegevoegd. Mijn hobbymatige afwijkingen hebben voor en nadelen. Het voordeel is dat ik mij nooit verveel, het nadeel is dat je in dit soort situaties niet weet waar je moet beginnen.

Ik baal er nu nog van dat ik als klein mannetje niet aan het fotograferen ben geslagen zoals ik dat nu doe. Ondanks dat ik mij er bewust van ben dat ik amper wist wat een fotocamera was. Heden ten dage zijn er maar weinig objecten die niet gefotografeerd worden. Daar en tegen wordt er ook veel historie in ere gehouden. Hetgeen wat ik kan fotograferen zal ik fotograferen. Ik vind het geniaal om door mijn eigen foto's te kunnen gaan, de herinneringen te hebben aan de missies om een object op de plaat te krijgen en deze te kunnen toevoegen aan mijn collectie. Een secundaire bijkomstigheid is dat ik deze herinneringen kan en mag delen met de generaties na mij.

Al met al, nog duizenden foto's door te nemen om daar de mooie exemplaren uit te vissen en te plaatsen op de website. De website zal dan ook geregeld wat nieuws te bieden hebben aan beeldmateriaal.

Veel kijkplezier gewenst!


Recent Posts
bottom of page