top of page

het duurde 3 jaar...

In 2015 opperde KLM gek stekende weg een toestel in een speciale livery te zetten naar aanleiding van koningsdag. De tienduizenden reacties hebben er toe geleid dat het ook daadwerkelijk ten uitvoer is gebracht. Met als doel om deze bij speciale gelegenheden in te zetten en het oranje gevoel van de Hollanders te benadrukken. Vele plannen en ontwerpen kwamen voorbij in de groepen waar ik nog weleens rondhang en informatie vergaar omtrent luchtvaartmaatschappijen, fotografie enzovoorts. Halverwege 2016 kwam KLM naar buiten met een sneakpeak. De PH-BVA kreeg een nieuw jasje. Op 14 juni 2016 werd zij gepresenteerd aan de wereld. Gezien de massale interesse door o.a. spotters en mijn eigenwijze gedrag besloot ik niet aan de baan te staan bij haar eerste vertrek en dacht ik plaat haar later wel als de rust weer enigszins is wedergekeerd.

Dat moment heeft 3 jaar op zich laten wachten. Vandaag was het dan zover, de #orangepride toonde zich op de polderbaan voor mijn lens. Zoals in een eerdere post vermeld heb ik onlangs een nieuwe camera aangeschaft. Om die reden ben ik wat actiever in de civiele luchtvaart momenteel. Om de camera te leren kennen maak ik graag gebruik van een vertrouwde omgeving omdat ik weet wat ik daar kan verwachten qua resultaat maak ik de camera snel eigen.

ik zeg: best gelopen...

tot de volgende!

Recent Posts
bottom of page